Sunday, April 13, 2014

http://www.sut.org.uk/raybanuk.asp oakley store xtrf

Al oakley store snel na, Wang Rong en Sun Lan kwam natuurlijk aan zijn dochter was een ontroerende scène. Wang Rong zei verontschuldigend : Meier, ray ban zonnebrillen bittere jaren, en is de schuld van de vader. Wang Mei borstel de tranen over de woorden van haar vader, enz. wachten al zes jaar, natuurlijk, ze kan alleen maar zeggen : Papa, zeg niet dat je niet verkeerd, is de dochter mag niet uw arrangementen trotseren. Wang Rong zuchtte en zei : Nou, het verleden voorbij is het vandaag, kwam mijn vader terug te halen ray ban, mijn vader ook onderzocht Wu Kai, hij is een zeer mooie jongeman, zet ray ban hem is mijn vader verzekerd.

Na schudden elkaar de hand, klopte Rong Wu Kai 's schouder : Oscar, papa ray ban aviator een verwaarloosd voor zo vele jaren, het spijt me echt, vergeef egoïsme van mijn vader. Pap, heb je niet zeggen. Het spijt me voor u, ik ontvoerd meme. Lan Zon ontevredenheid te zeggen : Nou, ray ban Echt, een persoon niet zeggen twee woorden, de woorden opent prima. Oh, Oscar, om eerlijk te zijn, nadat je had gehoord van mijn vader ontvoerd mijn dochtertje, ik wilde echt om uw maaltijd te raken, zie je nu, maar kon het niet verdragen om u te raken.

Wang Mei grapte. Iedereen lachte. Zon Lan van onderwerp veranderen en zei: Hey, baby kleinzoon ray ban it ? Oh, mam, niet wakker Wu Lai, ray ban hem belt. Wang Mei Lai Wu ging naar de kamer en zag hem nog steeds liggen rustig in bed, wakker worden wakker zonder enige betekenis. Ze stak haar hand zachtjes klopte Wu Lai kontje, zachtjes riep: Wu Lai Baby, goed, sta op, mijn opa en oma kwamen om je te zien, oh! Wu Lai alsof ze het gesprek, niet de minste reactie niet hoorde.

相关的主题文章:

No comments:

Post a Comment